Посилання на доступність

Контент доступний лише на території України. Використання VPN-сервісів унеможливить програвання контенту та його прокат.

Системні вимоги

Дивитися Контент можна на ПК з ОС Windows 7+, а також на комп’ютерах Mac на базі Intel з ОС OSX 10.12+. Ви також можете дивитися на планшетах і телефонах з операційною системою Android за допомогою Chrome, а також на iPhone і iPad за допомогою Safari. Пристрої з Linux не підтримуються і не будуть працювати. Вам знадобиться широкосмугове або оптоволоконне підключення до Інтернету - зв’язок по телефонній лінії через модем не працюватиме. Повний перелік вимог наведений нижче.

Вимоги до комп’ютерів із системою Windows

Windows 7, Windows 8.1 або Windows 10.
Контент може бути відтворений за допомогою Microsoft Edge або Internet Explorer 11, так як в них використовується PlayReady. Також контент може бути відтворений у Chrome, Firefox або Opera.

Internet Explorer у Windows 7 більше не підтримується.
Вам знадобиться широкосмугове або оптоволоконне підключення до Інтернету – зв’язок по телефонній лінії через модем не працюватиме.

Вимоги до комп’ютерів із системою Mac

Mac OSX 10.12 або пізніші версії.
Контент може бути відтворений за допомогою Safari, так як ця програма використовує FairPlay. Також контент може бути відтворений у Chrome, Firefox або Opera. Вам знадобиться широкосмугове або оптоволоконне підключення до Інтернету – зв’язок по телефонній лінії через модем не працюватиме.

Чи можу я дивитися Контент на пристроях із Linux?

Ні, на жаль, через рівень захисту Контенту, наш програвач не підтримує відтворення на платформах linux.

Чи можу я дивитися Контент зі свого iPhone/iPad?

Так, ви можете дивитися контент за допомогою Safari, для цього потрібна ОС iOS 11.2 або пізніша версія. Ми рекомендуємо використовувати останню версію браузера, оскільки більш ранні версії можуть не підтримуватися.

Чи можу я дивитися Контент зі свого пристрою з системою Android?

Так, ви можете дивитися Контент за допомогою Chrome, для цього потрібна система Android 6.0 або пізніша версія. Ми рекомендуємо використовувати останню версію браузера, оскільки більш ранні версії можуть не підтримуватися.

Я не можу транслювати Контент, що програється?

Перевірте мінімальні системні вимоги, зазначені вище. Ми рекомендуємо вам оновити ваш браузер до останньої версії. Ми використовуємо технологію адаптивної трансляції потокового відео по протоколу HTTP (adaptive bitrate streaming), що означає, що якість потоку буде автоматично регулюватися відповідно до вашої швидкістю інтернету. Для трансляції з високою чіткістю (HD) ми рекомендуємо використовувати технологію VDSL, кабельне або оптоволоконне з’єднання, так як ми не можемо гарантувати стабільну трансляцію в HD при використанні технології ADSL.

Що трапиться, якщо я забуду свій пароль?

Просто натисніть Забули пароль? на сторінці Увійти, введіть електронну адресу, яку ви вказали при створенні Облікового запису, і вам буде вислано посилання для скидання вашого пароля.

Чому відтворення відео зупиняється або відео не програється плавно?

Якщо ваше інтернет-з’єднання погане або нестабільне, ви можете зіткнутися з проблемами під час відтворення. Спробуйте знизити швидкість потоку відтворення.

Чи можу я використовувати Chromecast для відтворення Контенту?

Ви не можете використовувати Chromecast для відтворення контенту з браузера Chrome на комп’ютерах із ОС Windows або Mac.